Tajomstvo šťastia Severanov + recenzia

Ahoj
Vítam vás pri dnešnom článku , ktorý bude z lifestyle okienka , a teda pôjde o Hygge . Hygge je životný štýl Severanov . Auorka knihy o Hygge opisuje aj to , že Hygge je vlastne pocit , ktorý pozná každý z nás ale veľmi ťažko sa definuje . Ja som si po prečítaní viacerých článkov uvedomila , že si žijem svoj vlastný Hygge a chcem sa s vami podeliť o moje poznatky .

Pokiaľ začnem od pocitov , povedala by som , že tento štýl vás má spraviť šťastnými vašim vlastným spôsobom . Severania sa totiž to obklopujú iba kamarátmi , ktorých majú naozaj radi . Často s nimi trávia čas v kaviarni či pri pozeraní seriálov . Títo ľudia sú veľmi otvorení novým príležitostiam a pamätajú si každá zážitok . Nezabúdajú však na rodinu a na seba .
Čo sa týka prostredia , tak sa radi obklopujú vecami , ktoré ich robia šťastnými a spokojnými . Všade nájdete sviečky , malé citáty , fotky a svetielka . Je iba na vás v akom množstve a v akom štýle , hlavne aby ste sa cítili v izbe či byte útulne .
Hygge si veľmi potrpí na umenie . Ja som dostala od shopu Doma dobre tri menšie obrazy . Doma dobre je shop s bytovými doplnkami pre všetkých čo sa chcú doma cítiť dobre . Mne sa tieto obrazy veľmi páčia . Kedže sú ručne robené sú ešte výnimočnejšími než ostatné obrazy a pre Hygge je byť jedinečným veľmi dôležité . Páči sa mi ako strieborná farba mení farbu resp. hádže rôzne odlesky . Farby sa mi perfektne hodia do izby a momentálne mám dva vystavené na debničke a jeden zavesený nad kozmetickým stolíkom . Pokiaľ vás zaujíma viac z ich tvorby určite navštívte link dole pretože si myslím , že to stojí za to . Naozaj krásna práca .
Čo sa týka materiálov , tak v tomto štýle je veľmi zaužívané drevo a rôzne deky a kožušiny ( nie pravé ) a viaceré textúry . Mne Hygge veľmi vyhovuje a budem sa ho určite držať . Pokiaľ vás však zaujíma viac sú o ňom napísané myslím už dve knihy .
Z dnešného článku by to bolo už všetko . Budem rada za vaše komentáre a môžete mi napísať či ste pred tým už počuli o tomto životnom štýle .
-Odkazy-
Doma dobre shop :